اخبار

استاندارد های محصولات فک FAAC و جنیوسGENIUS

کمپانی FAAC ایتالیا بیش از پنجاه سال است که به عنوان بزرگترین تولیدکننده و پیشگام در صنعت سیستم اتوماتیک در دنیا فعالیت می نماید. کارآیی، قابلیت اطمینان و قیمت مناسب سه اصل اولیه و رعایت شده در تولید محصولات FAAC ایتالیا میباشد. این کمپانی همواره در زمینه تکنولوژی های نوین و روش های تولید پیشرفته و ارتقاء سطح مدیریت سرمایه گذاری کرده و بدنبال دستیابی به بهترین ها می باشد. محصولات کمپانی FAAC را در پنج گروه می توان تقسیم نمود که عبارتند از:

با توجه به رعایت بالاترین استاندارها در هنگام تولید و نظارت کامل بر فرآیند تولید از لحظه تهیه مواد خام تا تولید محصول نهایی، کمپانی FAAC مفتخر به دریافت تمامی استادارهای لازم برای محصولات خود گشته است. دریافت استاندارهای جهانی، گواهی است بر تضمین  کیفیت بی نظیر محصولات این کمپانی است . فروش محصولات FAAC‌ در بیش از ۵۰ کشور در سرتاسر دنیا بیانگر اطمینان مشتریان به محصولات این کمپانی و رضایتمندی آنها از محصولات طی نیم قرن گذشته می باشد. در ادامه برخی از مهمترین استاندارهایی که توسط کمپانی FAAC ایتالیا کسب شده معرفی میگردد.

 UNI EN ISO 9001:2008

رعایت تمامی شرایط لازم به منظور کنترل و مدیریت تولید طی سالیان متمادی در کمپانی FAAC منجر به تولید محصول با بالاتربن کیفیت و کسب رضایتمندی مشتری و در نهایت کسب استاندار جهانی UNI EN ISO 9001:2008 در زمینه مدیریت کیفیت و ارتقا تکنولوژیشده است.

(ASTM F2656-07 (M30 & M50

دریافت نشان بالاترین سطح مقاومت در تصادف و حملات انتحاری با وسیله نقلیه برای راهبند ستونی آنتی تروریست تولید شده توسط کمپانی FAAC ایتالیا. طی آزمایش های انجام شده مطابق استاندارد ASTM F2656-07 راهبند ستونی FAAC به عنوان بهترین راهبند ستونی (بولارد) برای مقابله با عملیات تروریستی و خرابکارانه در دنیا معرفی شده است.محل تست این تجهیزات در کالیفرنیا و توسط سازمان تست ایمنی بولارهای ضد تروریستی میباشد.

NEMKO 

استاندارد مخصوص اپراتورهای درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد که برای اپراتورهایی که تا چند میلیون بار بی نیاز از سرویس و نگهداری قابل استفاده باشند صادر می گردد. آزمایش استاندار NEMKO بالاترین سطح از بررسی عملکرد در زمینه اپراتورهای درب های اتوماتیک شیشه ای و راهبند اتوماتیک می باشد. راهبند B680 فک با ثبت رکورد ۲ میلیون سیکل کارکرد بدون خرابی موفق به کسب این استاندارد شده است.

UL/CSA 

این استاندارد از الزامات فروش تجهیزات الکترونیکی و الکترومکانیکی در ایالات متحده آمریکا می باشد. محصولات مربوط به درب های اتوماتیک می بایست این استاندارد را کسب کرده تا امکان فروش در ایالات متحده را بدست آورند. استاندارد ULو استاندارد CSA به صورت خاص در زمینه ایمنی تجهیزات و قطعات الکترونیکی به ویژه مقاومت در برابر آتش و شوک های الکتریکی تعریف شده است. تمامی محصولات FAAC در زمینه درب های اتوماتیک پارکینگی، راهبند اتوماتیک، راهبند ستونی و اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای موفق به کسب استاندارد UL/CSA شده اند.با دریافت این دو گواهی تایید شده است که محصولات برای مواقع خطر و آتش سوزی خروج اضطراری را در نظر گرفته و ترمینالهای برقی و خروجی های مکانیکی رو در کنار هم برای مدیریت این بحران ها در نظر گرفته و عملیاتی کرده است .

EN 16005 by TUV 

تمامی محصولات FAAC در زمینه درب اتوماتیک پارکینگی، راهبند اتوماتیک، راهبند ستونی و اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای موفق به دریافت استاندارد EN 16005 شده اند. این استادارد توسط مرکز TUV یا همان توف نورد آلمان ارائه شده و مربوط به ایمنی تجهیزات مربوط به درب های اتوماتیک می باشد. کسب این استاندار نشان دهنده آن است که در فرآیند طراحی و ساخت محصولات FAAC تمامی نکات لازم برای تولید یک محصول ایمن و بی خطر برای انسان و محیط زیست رعایت شده است.برای محیط زیست ضرری نداشته و محیطی امن را برای کاربر در حین استفاده از دستگاه فراهم میاورد .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.