اخبار

کاتالوگ اپراتور درب شیشه ای فک/ اصفهان خورشید

اپراتور شیشه ای

تمامی اپراتور شیشه ای فک با موتور ۲۴ ولت تا دو میلیون بار تردد توسط استاندارد نمکو (Nemko) تست شده اند و بدون نیاز به سرویس نگهداری هستند. عرض بازشو در این اپراتور ها از 5% تا 95% قابل تنظیم بوده و میتوان سرعت باز و بسته شدن را به صورت جداگانه برنامه ریزی و تنظیم کرد. با ما همراه شوید.

اپراتور شیشه ای فک

اپراتور شیشه ای برند فک مجهز به باتری پشتیبان به منظور استفاده از دستگاه در صورت قطع برق بوده و به مدت ۳۰ دقیقه می توانند بدون برق کار کنند. همچنین  مجهز به پکیج قفل و سیستم خلاص کن جهت استفاده در مواقع اضطراری نیز می باشند که درب را آزاد کرده و می توانید به صورت دستی از آن استفاده کنید. نوسان گیر جریان برق در ورودی (استبلایزر) جهت حفاظت موتور و مدار فرمان بر روی این اپراتور ها تعبیه گردیده و باعث محافظت این اپراتور در مواقع که مشکلل برقی وجود دارد می شود. 

کاتالوگ اپراتور درب شیشه ای فک مدل A100/1000 و A140/1400

از دیگر ویژگی های اپراتور های فک مجهز بودن به رادار با قابلیت تشخیص جسم ساکن و متحرک (Active Infrared & Microprocessor BFA1) می باشد که با استفاده از تکنولوژی ذخیره انرژی (Energy saving) در مصرف انرژی برق و همچنین از جابه جایی هوای داخل ساختمان جلوگیری می کند. این قابلیت باعث جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جانوران موزی نیز می شود.

مرکز تخصصی تعمیر برد درب برقی فک(FAAC) و جنیوس(Genius) ایتالیا

قابلیت برنامه ریزی به صورت هفتگی، روز و شب و تنظیم عملکرد به صورت ساعت به ساعت در پنل تنظیمات اپراتور های فک وجود دارد و می توانید کنترل تردد را به صورت کامل در دست داشته باشید. مرکز کنترل دیجیتال هوشمند این اپراتور قابلیت عیب یابی خودکار دارا می باشد.

تمامی اپراتور های درب شیشیه ای فک قابلیت اتصال به سیستم یکپارچه مدیریت ساختمان (BMS) و سیستم های کنترل تردد هوشمند را دارا هستند.

درب اتوماتیک شیشه ایی تلسکوپی مدل A1400T

از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت افزودن قفل به صفحه کلید با هدف افزایش ایمنی و جلوگیری از تغییرات نا خواسته در تنظیمات دستگاه
  • قابلیت اتصال مستقیم درب اتوماتیک شیشه ای به سیستم ضد سرقت و اطفاء حریق
  • مصرف بسیار کم انرژی 
  • سنسور ایمنی مطابق استاندارد های EN16005 / EN61000-6-2 / EN610006-3  (استانداردهای اروپا)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.