اخبار

مرکز تخصصی تعمیر برد درب برقی فک(FAAC) و جنیوس(Genius) ایتالیا

یکی از قطعات اصلی درب‌های برقی و اتوماتیک، برد الکتریکی آنها است که به آن مرکز فرمان و کنترل باکس نیز گفته می‌شود.

از آنجایی که تمام برنامه‌ریزی‌های لازم و ضروری به‌منظور شخصی‌سازی کارکرد درب‌های برقی و اتوماتیک از طریق برد الکتریکی آنها صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه این قطعه از اجزاء اصلی این درب‌ها محسوب می‌شود؛ بنابراین تعمیر برد درب برقی و اتوماتیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.به دلیل تخصصی بودن کار تعمیر برد الکتریکی درب‌های برقی و اتوماتیک، این کار حتماً باید توسط تکنسین متخصص و تعمیرکار حرفه‌ای و با تجربه صورت گیرد.

برد الکتریکی یا مرکز فرمان درب اتوماتیک چیست؟

برد الکتریکی یا مرکز فرمان به‌منظور تنظیم و کنترل زمان حرکت یا  باز و بسته شدن درب اتوماتیک کاربرد دارد. محل قرارگیری آن در درب‌های اتوماتیک مختلف، متفاوت است.

به عنوان مثال برد الکتریکی در سیستم  درب اتوماتیک ریلی بر روی دستگاه اصلی قرار داشته در صورتی که مرکز فرمان یا برد الکتریکی در سیستم درب‌های برقی لولایی به صورت جداگانه در کنار درب برقی و در یک تابلو نصب می‌شود.

تعمیرات برد درب اتوماتیک

همان طور که می‌دانید صنعت استفاده از درب اتوماتیک رو به گسترش است و این نوع درب‌ها دارای انواع مختلفی بوده و همچنین ساختار الکترونیکی برد این درب‌ها باعث شده است که نیاز به عیب یابی و تعمیرات درب‌های اتوماتیک یک امر اجتناب‌ناپذیر باشد.

با توجه به اینکه برد الکتریکی نیز مانند دیگر اجزاء درب‌های برقی و اتوماتیک از قسمت‌ها و بخش‌های مهمی ساخته شده‌اند، لذا چنانچه در عملکرد مرکز فرمان یا برد الکتریکی درب‌های اتوماتیک و برقی خرابی یا ایرادی به وجود آمد که باعث مختل شدن عملکرد صحیح درب‌های اتوماتیک شد؛

شما باید به‌منظور تعمیر برد درب اتوماتیک بلافاصله با یک تعمیرکار حرفه‌ای در این حوزه تماس بگیرید تا این مشکل را برطرف نمایید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.