اخبار, تکنولوژی

آموزش نصب سایبان برقی مغازه و….. + ویدیو

سایبان برقی باغ

اصفهان خورشید یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت ها در زمینه نصب و فروش انواع سایبان ها محسوب می شود. این شرکت نام آشنا انواع مختلف موتور سایبان های برقی را به بهترین شکل ارائه می دهد. لازم به ذکر است که یکی از اساسی ترین و مهم ترین ساختار سایبان برقی قسمت موتور آن است. بهتر است بدانید آموزش نصب موتور سایبان برقی از دیگر خدمات مورد توجه این شرکت به شمار می آید. در ادامه ویدیوی آموزشی نصب سایبان برقی را می توانید مشاهده کنید با ما همراه شوید.

در واقع اصفهان خورشید توسط کارشناسان مجرب و کارآزموده خود این آموزش را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد. با این آموزش افراد نوع موتور متناسب با کاربری خود را انتخاب می کنند، چرا که انواع مختلف موتور سایبان برقی را می توان در مکان های مختلفی نصب کرد. با یک انتخاب آگاهانه به راحتی می توانید از سایبان خود برای سال های زیادی استفاده کنید.

آموزش ویدیویی نصب درب های برقی اتوماتیک

تعرفه ی قیمت نصب موتور سایبان برقی


تعرفه قیمت نصب موتور سایبان برقی را می توانید با اطمینان خاطر از اصفهان خورشید دریافت کنید. این گروه نام آشنا و با سابقه لیست قیمت های نصب موتور را به صورت دقیق در اختیار مشتریان خود می گذارد. در واقع گروه اصفهان خورشید با دانش فنی مهندسی و کارشناسان مجرب خود پاسخگوی نیازهای شما عزیزان به بهترین شکل است. با مراجعه به سایت این گروه به راحتی می توانید به پاسخی جامع برای سوال های خود دسترسی داشته باشید. با انتخاب این گروه معتبر علاوه بر اینکه یک محصول با کیفیت انتخاب می کنید، به راحتی می توانید از دیگر خدمات آموزشی آن همچون آموزش نصب موتور سایبان برقی بهره مند شوید.

مرکز تخصصی تعمیر برد درب برقی فک(FAAC) و جنیوس(Genius) ایتالیا

تفاوت نصب موتور سایبان برقی برای پارکینگ و مغازه


در ساختار سایبان برقی از دو نوع موتور ساید و توبولار استفاده می شود، از اینرو هر کدام از روش های نصب خاصی برخوردار هستند. موتور ساید برای استفاده های زیاد و بزرگ که سایبان ها وزن زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این نوع موتور بیشترین استفاده را در پارکینگ ها، فروشگاه ها و فضاهایی با طول و عرض زیاد دارد. لازم به ذکر است که موتور ساید به موتورهای صنعتی نیز معروف است. موتور ساید را می توانید برای سایبان پارکینگ ها به راحتی استفاده کنید، زیرا بهترین گزینه جهت استفاده در این نوع سایبان ها به شمار می آید.

موتور توبولار نیز در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز کمتری به باز و بسته شدن دارند. کاربرد این نوع موتور بیشتر در سایبان هایی با طول و عرض کوچک تر است. در واقع از موتور توبولار بیشتر برای سایبان مغازه ها، پرده برقی و کرکره برقی با تردد کم استفاده می شود. این نوع موتور دارای قابلیت اتصال به ریموت کنترل است، از اینرو در مواقع نیاز تنها از طریق یک ریموت به راحتی می توانید سایبان را جمع یا باز کنید. با آشنایی انواع مختلف موتور و بهره گیری از آموزش نصب موتور سایبان برقی از طریق اصفهان خورشید می توانید از سایبان برقی خود بهترین استفاده را داشته باشید.

سایبان برقی چیست؟ + ویدئو آموزش نصب سایبان برقی

ویدیوی آموزش نصب سایبان برقی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.