اخبار

چشمی درب پارکینگ FAAC

چشمی وایرلس درب اتوماتیک فک XP 20 یکی از متعلقات جک های پارکینگی شرکت فک می باشد. این محصول بصورت جداگانه نیز به فروش می رسد. در ادامه به بررسی قابلیت های کاربردی این محصول می پردازیم؛ با ما همراه باشید. چشمی بی سیم فتوسل Faac با تمامی جک های پارکینگی حتی برند های دیگر موجود در بازار سازگار می باشد. 

ویژگی های فیزیکی

چشمی بیسیم Faac XP20 دارای 130 میلیمتر طول، 42 میلیمتر عرض و 41 میلیمتر ارتفاع است. این چشمی از یک پوشش کاملا مقاوم و مهر و موم شده بهره می برد که امکان هرگونه نصب اشتباه و یا احتمال بیرون آوردن و سرقت را به حداقل می رساند. این چشمی فتوسل وایرلس درب پارکینگ علیرغم ظاهر کوچک و ظریف خود دارای استاندارد حفاظتی IP54 می باشد که سبب می گردد این محصول دمای بین 20- تا 55 درجه سانتیگراد را تاب بیاورد و مدار و سیمکشی آن توان تحمل رطوبت و گرد و غبار را دارا می باشد.

مشخصات تکنیکال

چشمی فتوسل بی سیم جک پارکینگی فک از ولتاژ ورودی 24 ولتی پشتیبانی می کند و قابل نصب بر روی سطوحی مسطح مانند دیوار یا ستون می باشد. این محصول به دو صورت افقی و عمودی قابلیت چرخش دارد که بصورت افقی تا 180 درجه و بصورت افقی تا 13.5 درجه قادر به چرخش است. این چشمی درب پارکینگ اتوماتیک در حالت چرخش افقی تا 20 متر را پشتیبانی می کند و در وضعیت چرخش افقی، از زاویه 7+ تا 7- درجه 20 متر و از 13.5+ تا 13.5-، زاویه دیدی 5 متری دارد.

قابلیت های چشمی قابل تنظیم فک مدل XP 20

  • گارانتی 4 ساله فک
  • دارای زاویه دید 20 متری
  • قابلیت نصب بر روی دیوار یا هر سطح دیگر
  • چرخش افقی 180 درجه
  • چرخش عمودی 13.5 درجه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.