اخبار

چرا باید در زندگی امروز از درب اتوماتیک استفاده کنیم؟

درب اتوماتیک فک

امروزه با پیشرفت علم زندگی بشر به سمت راحتر شدن پیش می رود . استفاده از سیستم های اتوماتیک باعث شده تا با صرف زمان و انرژی کمتر به کارهامون سرعت بیشتری ببخشیم . درب های اتوماتیک شیشه ای هم از این قاعده مستثنی نیستند . این روزها که بعلت شیوع کرونا  استفاده کمتر از دست در کارهایمان اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده، لزوم استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بیشتر از قبل حس می شود. با اصفهان خورشید در ادامه همراه باشید.

شما میتوانید با خیال راحت وارد فروشگاهها و مراکز خرید، رستورانها، کافه ها، مطب دکتر، بیمارستانها و …. شوید بدون اینکه نگران تماس دست ها با درب یا دستگیره دربها باشید. به راحتی و با سرعت از هر دربی تردد کنید بدون اینکه منتظر بسته شدن درب بمانید.

ما برای کمک به این مشکلات چه پیشنهادهایی داریم؟

دربهای اتوماتیک شیشه ای FAAC برندی است که بر اساس حفاظت از محیط زیست طراحی شده و علاوه بر کیفیت تجهیزات به کاهش هدر رفتن انرژی کمک بسیاری می کند. طراحی منحصر به فرد شاسی این دستگاه به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در هر مکانی از جمله مکانهایی که فضای محدود دارید این سیستم را با خیال راحت نصب و راه اندازی کنید.

رادار های هوشمند و انرژی سیوینگ دربهای اتوماتیک شیشه ای FAAC قابلیت تشخیص جهت حرکت افراد را دارند از این رو گزینه ی بسیار مناسبی هستند برای دربهایی که در پیاده روی خیابانها واقع شده اند،  بنابراین با تشخیص جهت حرکت عابرین پیاده از باز و بسته شدن بی دلیل درب جلوگیری کرده . تنوع مدل های مختلف (انواع مدل های اسلایدینگ تک لنگه و دولنگه و انواع مدل های تلسکوپی یکطرفه و دوطرفه بازشو) در این برند بازه ی انتخاب شما را گسترده تر نموده و می توانید متناسب با فضای موجود و نوع کاربری و دکوراسیون فضای داخلی هر یک از مدل ها را برگزینید.

پس کافیه زمان را هدر ندهید و برای کمک کردن به قطع چرخه ی این بیماری در اولین فرصت با ما تماس بگیرید تا به رایگان از مشاوره ما بهره مند شده و اطلاعات کامل از مشخصات فنی و عملکرد دستگاه و قیمت صفر تا صد تحویل در محل را در اختیار شما قرار دهیم.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.