اخبار

انتخاب اپراتور درب اتوماتیک پارکینگی مناسب

درب های اتوماتیک پارکینگی را براساس نوع درب می توان به دو گروه درب اتوماتیک پارکینگ لولایی و درب اتوماتیک ریلی تقسیم نمود.

درب اتوماتیک پارکینگ لولایی، درب ها حول لولا حرکت دورانی دارند و مکانیزم حرکتی آنها می تواند هیدرولیک یا الکترومکانیک باشد که به کمک مدار فرمان کنترل می شود.

درب اتوماتیک پارکینگ
درب های اتوماتیک پارکینگی

پیش از انتخاب اپراتور درب اتوماتیک پارکینگی چه کاری مورد نیاز است ؟

در مرحله ابتدایی درب نیاز به بازدید دارد. در بعضی ساختمانهای نوساز موارد بیشتری را میبایست لحاظ کرد تا نصب اپراتور از زیبایی و استاندارد مورد قبولی برخوردار باشد.

  1. مهمترین مقوله پیش از اقدام به نصب بررسی وضعیت لولاهای درب و حرکت روان درب می باشد . در این وضعیت درب از لحاظ افتادگی روی زمین، سالم بودن لولا ها، حرکت یکنواخت لولا در طول مسیر حرکت درب ( باز و بسته شدن ) مورد بررسی قرار می گیرد در صورتی که درب مشکل داشته باشد می بایستی با به خدمت گرفتن آهنگر ایراد درب را رفع کرده سپس اقدام به نصب کرد.
    این ایرادات موجود پس از نصب باعث ایجاد اختلال در کارکرد دستگاه شده و از اولین روزهای پس از نصب نارضایتی مشتری را در پی خواهد داشت.
  2. بعضا در مواردی در صورتی که درب را با دست میبندید بین لنگه ها بسته نمی ماند و نیاز به وارد کردن فشار دایمی است که خود این فشار اپراتور پارکینگ را تحت فشار دایمی نگه میدارد و در نتیجه فرسایش زودتر از موقع اتفاق می افتد.
  3. وجود سه لولا نه تنها درب را نگه نمیدارد بلکه فشار مضاعفی به درب و سیستم جک وارد میاورد.
    پیشنهاد میشود حداکثر از دو لولا برای ساخت درب استفاده گردد.
  4. فاصله برق ورودی تا درب که در بیشتر موارد کنار درب است.
  5. همچنین نصب صفحه فلزی بر روی درب یا چهارچوب، در صورت نیاز به دقت مورد ارزیابی کارشناس فنی قرار می گیرد.کار طراحی با ظرافت و دقت چنانچه سازنده ساختمان میتواند طراحی و فضای مورد نظر کار بعلاوه سیم کشی داخلی را با دقت به اجرا در آورد .برای نصب بازو پیش بینی هایی در ساختمان های نوساز می شود در حالی که در ساختمان های قدیمی نیاز به کندن اطراف درب می باشد . توجیه و ایجاد فضای پیش از نصب و ترسیم شکل نوع نصب برای کارفرما تا حد زیادی می تواند اطمینان و توجه کارفرما را برای خرید دستگاه جلب کند.در ساختمانهای نوساز محل نصب اپراتور یا جک میبایستی توسط سنگ کار ساختمان در نظر گرفته شده و برق کار نیز با عبور لوله ها و کابلهای مربوط به آن از اجرای استاندارد درب اتوماتیک اطمینان حاصل کرد .
  6. مطمینا یکی از نکاتی که میبایست مد نظر داشت در زمان خرید خدمات پس از فروش دستگاه میباشد. قطعات و خدمات به سهولت و راحتی بایستی در دسترس همگان باشد .

با توجه به بازدید رایگان دفتر اصفهان خورشید می توانید با شماره های 35251700/09133891700 تماس حاصل نمایید.

انتخاب اپراتور درب اتوماتیک پارکینگی مناسب

به منظور انتخاب درب اتوماتیک لولایی مناسب در هر برندی باید به نکات زیر توجه نمود :

  1. میزان تردد درب در ساعت
  2. وزن هر لنگه درب
  3. طول هر لنگه

اگر به دنبال جکی با کیفیت، مطمئن و بدون دردسر و همراه با  خدمات پس از فروش عالی می گردید پیشنهاد ما برند فک و جنیوس , محصول کشور ایتالیا بوده که دارای گارانتی ۷ ساله در تهران و  ۴ ساله در شهرستانها می باشد

کمپانی FAAC ایتالیا با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه درب اتوماتیک پارکینگ، تولید کننده انواع جک های الکترومکانیک و هیدرولیک به منظور استفاده در درب های اتوماتیک بازویی (لولایی) می باشد.

تنوع محصول بی نظیر و کیفیت بالای تولیدات کمپانی FAAC باعث شده محصولات این شرکت در زمینه درب های اتوماتیک به بسیاری از کشورها صادر شده و نام این کمپانی را به عنوان یکی از پیشگامان صنعت درب اتوماتیک در جهان پرآوازه نماید.
درب های اتوماتیک لولایی تولید شده در کمپانی FAAC ایتالیا با دو برند FAAC (فک) و Genius (جنیوس) در بازار ارائه شده است.

Play Video

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.