اخبار

درب اتوماتیک پارکینگ لولایی ۳۹۱

در مرحله ابتدایی درب نیاز به بازدید دارد. در بعضی ساختمانهای نوساز موارد بیشتری را میبایست لحاظ کرد تا نصب اپراتور از زیبایی و استاندارد مورد قبولی برخوردار باشد.

  • اپراتورهای درب اتوماتیک لولایی پارکینگ الکترومکانیک (۲۴ ولت)
  • مناسب هر لنگه به وزن ۲۵۰ کیلوگرم
  • مناسب هر  لنگه به عرض حداکثر ۲ متر
  • تعداد تردد ۸۰ مرتبه در روز
  1. مهمترین مقوله پیش از اقدام به نصب بررسی وضعیت لولاهای درب و حرکت روان درب می باشد . در این وضعیت درب از لحاظ افتادگی روی زمین، سالم بودن لولا ها، حرکت یکنواخت لولا در طول مسیر حرکت درب ( باز و بسته شدن ) مورد بررسی قرار می گیرد در صورتی که درب مشکل داشته باشد می بایستی با به خدمت گرفتن آهنگر ایراد درب را رفع کرده سپس اقدام به نصب کرد.
    این ایرادات موجود پس از نصب باعث ایجاد اختلال در کارکرد دستگاه شده و از اولین روزهای پس از نصب نارضایتی مشتری را در پی خواهد داشت.
  2. بعضا در مواردی در صورتی که درب را با دست میبندید بین لنگه ها بسته نمی ماند و نیاز به وارد کردن فشار دایمی است که خود این فشار اپراتور پارکینگ را تحت فشار دایمی نگه میدارد و در نتیجه فرسایش زودتر از موقع اتفاق می افتد.
  3. وجود سه لولا نه تنها درب را نگه نمیدارد بلکه فشار مضاعفی به درب و سیستم جک وارد میاورد.
    پیشنهاد میشود حداکثر از دو لولا برای ساخت درب استفاده گردد.
  4. فاصله برق ورودی تا درب که در بیشتر موارد کنار درب است.
  5. همچنین نصب صفحه فلزی بر روی درب یا چهارچوب، در صورت نیاز به دقت مورد ارزیابی کارشناس فنی قرار می گیرد.کار طراحی با ظرافت و دقت چنانچه سازنده ساختمان میتواند طراحی و فضای مورد نظر کار بعلاوه سیم کشی داخلی را با دقت به اجرا در آورد .برای نصب بازو پیش بینی هایی در ساختمان های نوساز می شود در حالی که در ساختمان های قدیمی نیاز به کندن اطراف درب می باشد . توجیه و ایجاد فضای پیش از نصب و ترسیم شکل نوع نصب برای کارفرما تا حد زیادی می تواند اطمینان و توجه کارفرما را برای خرید دستگاه جلب کند.در ساختمانهای نوساز محل نصب اپراتور یا جک میبایستی توسط سنگ کار ساختمان در نظر گرفته شده و برق کار نیز با عبور لوله ها و کابلهای مربوط به آن از اجرای استاندارد درب اتوماتیک اطمینان حاصل کرد .
  6. مطمینا یکی از نکاتی که میبایست مد نظر داشت در زمان خرید خدمات پس از فروش دستگاه میباشد. قطعات و خدمات به سهولت و راحتی بایستی در دسترس همگان باشد .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.