اخبار

موتور ریلی C850 فک

شرکت بزرگ فک ایتالیا یک شرکت تولید کننده جک پارکینگی و راهبند ایتالیایی است. هدف این شرکت تولید قابل اعتماد ترین و امن ترین محصولات با عمر طولانی است که تا امروز در این امر موفق بوده است. درب های کشویی اتوماتیک به وسیله ی جک هایی که در کنار درب نصب می گردند و ریلی که در قسمت زیرین درب قرار می گیرد هدایت می شوند. این نوع کیت دارای یک عدد چرخ دنده درون اپراتور می باشد که با فشرده شدن کلید روی ریموت شروع به کار می کند و درب کشویی را بر روی ریل به حرکت در می آورد. کیت الکترومکانیک درب کشویی فک مدل C850 نیز از جمله این جک هاست که دارای تعداد تردد نامحدود می باشد و در صورت باز و بسته شدن زیاد مشکلی برای کیت به وجود نخواهد آمد. این کیت محصول و بسته بندی شده کشور ایتالیا می باشد.
کیت الکترومکانیک درب کشویی فک مدل C850 برای ساختمان های با تعداد واحدهای زیاد مناسب می باشد و قادر است درب هایی به وزن تا 900 کیلوگرم را جابجا نماید. سیستم ترمز این کیت از نوع الکترونیکی و مغناطیسی می باشد که از جابجایی و باز شدن درب در زمان وزش باد جلوگیری می نماید.
کیت الکترومکانیک درب کشویی فک مدل C850 در گرما و سرمای زیاد قابل استفاده می باشد و در دمای -20 درجه سانتی گراد تا +55 درجه سانتی گراد نیز مقاومت می نماید. این کیت دارای یک عدد باطری اضطراری است که در صورت قطع برق نیز همچنان امکان باز و بسته شدن درب به وسیله ی ریموت کنترل را به درب می دهد.
ممکن است در زمان بسته شدن درب ها، مانعی میان درب ها قرار داشته باشد. در این صورت بسته شدن درب نیز خطرناک خواهد بود. کیت الکترومکانیک درب کشویی فک مدل C850 دارای سیستم انکودر می باشد که از برخورد درب با موانع جلوگیری می کند و با نزدیک شدن به مانع، درب دوباره باز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.