اخبار

جک جنیوس مدل FALCON 14 C

درب اتوماتیک ریلی (کشویی)
درب اتوماتیک پارکینگی براساس ساختار به دو گروه درب اتوماتیک کشویی و لولایی تقسیم می شود. درب های اتوماتیک کشویی در ساختمان هایی که فضای کافی برای نصب درب لولایی وجود ندارد استفاده می شود. البته فضای جانبی کافی برای حرکت کشویی درب باید وجود داشته باشد. درب اتوماتیک کشویی با نام درب اتوماتیک ریلی نیز شناخته می شود.

بخش های اصلی درب اتواتیک کشویی (ریلی)‌ عبارتند از: موتور و گیربکس، مدار فرمان، چراغ فلاشر، چشم ایمنی (فتوسل)، رسیور و ریموت. موتور مورد استفاده در درب اتوماتیک کشویی دارای انواع ۲۴ ولت، ۲۲۰ ولت تک فاز و ۳۸۰ ولت سه فاز می باشد که هر کدام قدرت حمل درب به وزن مشخصی را دارد. برای روانکاری گیربکس معمولا از گیریس در اپراتور درب های اتوماتیک کشویی استفاده می شود ولی در برخی مدل ها مجموعه موتور و گیربکس درون روغن شناور می باشند که تحت عنوان هیدرولیک در بازار شناخته می شوند. از جمله مزایای مدل هیدرولیک می توان به روانکاری بهتر گیربکس و تعداد سیکل کارکرد بیشتر نسبت به درب های اتوماتیک کشویی معمولی اشاره کرد.
انتخاب اپراتور مناسب برای درب پارکینگ ریلی براساس میزان تردد و وزن درب باید انجام شود، توضیحات تکمیلی در خصوص پارامترهای اثرگذار در انتخاب دستگاه و مکانیزم عملکرد موتورهای درب های اتوماتیک ریلی (کشویی)‌ در بخش مقالات ارائه شده است.
کمپانی FAAC ایتالیا محصولات متنوعی در زمینه درب های اتوماتیک کشویی طراحی و تولید نموده است و بیش از ۵۰ سال است که در این صنعت فعال می باشد. در حال حاضر کمپانی FAAC‌ تولید کننده سریع ترین موتور برای درب های اتوماتیک کشویی بوده و همچنین برخی محصولات این کمپانی قابلیت نصب بر روی درب های کشویی تا وزن ۳.۵ تُن را دارند. در ادامه محصولات کمپانی FAAC ایتالیا مخصوص درب های پارکینگ اتوماتیک کشویی که با برند FAAC و GENIUS روانه بازار شده است، معرفی میگرد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.